A barátom futurisztikus elektronikai vállalkozása

Van egy nagyon jó barátom a gimiből, akivel a mai napig gyakran bulizunk és sörözünk együtt. Az sem tett keresztbe a barátságunknak, hogy ő villamosmérnöki, én pedig gazdasági irányba mentem továbbtanulni. Sőt mi több, ez a kis különválás megerősítette a kapcsolatunk.

Az egyik közös italozás alkalmával ugyanis elmesélte min dolgozott titokban az elmúlt 2 évben. Egy szoftvert fejlesztetett, ami akár 70%-kal képes megnövelni az elektromos autók akkumulátor kapacitását. Olyan összetett a program, hogy a prototípus egyaránt használ assembly, C és python nyelveket. A lényege, hogy finom hangolja az autó összes elektromos berendezését, ezzel minden fölösleges áramfogyasztást meggátol.

Persze tesztüzemben működik az egész, és rengeteg fejlesztést igényel még, de úgy érzi eljött az ideje, hogy megmutassa a világnak a munkát, és befektetőket keressen. Rám bízta a vállalkozás ügyintézését, aminek nagyon örültem.

Ahhoz, hogy ténylegesen vállalkozást indíthassunk, egy székhelyre volt szükségünk. Nem rendelkeztünk irodával, és nem is akartunk bérelni, vagy venni egyet, hiszen friss diplomásként semmi pénzünk nem volt. Egyértelművé vált, hogy a székhelyszolgáltatás az, amire nekünk szükségünk van.

Rákerestem az interneten, milyen szolgáltatók vállalnak ilyen feladatot. A sok versenyző közül a székhelyszolgáltatás24 nyerte el leginkább a tetszésem. 2 különböző, korrekt árú csomagot kínálnak az ügyfeleknek, így mindenki megtalálhatja náluk a neki megfelelőt.

Minket a budapesti székhelymenedzsment csomag érdekelt. Ez 6 hónapra 29.900 Ft plusz áfa áron érhető el, 1 hónap ajándékkal. Minden olyan szolgáltatást magába foglal amire egy kis épülő cégnek, vagy akár egy már befutott nagy vállalatnak szüksége lehet. Lássuk őket sorban!

  • Elkészítik a cégtáblát, és ki is helyezik azt. Ez egy könnyű alapfeladatnak tűnhet, de nem is gondolná az ember mennyi baj okozója lehet egy nem megfelelően elkészített, vagy kihelyezett, esetleg valamilyen úton-módon eltávolított cégtábla. Legrosszabb esetben törlési eljárást, vagy adószámtörlést is vonhat maga után a hanyagul kivitelezett cégtábla. A székhelyszolgáltatás24 csapata ezt a feladatot minden jogszabálynak eleget téve látja el.
  • Kezelik a leveleket, és 24 órán belül digitális formában továbbítják azokat – de általában max 2 órán belül. Nagyon fontos része a székhely üzemeltetésnek a hivatalos, és nem hivatalos postai küldemények átvétele. Ha egy adott hatóság levelét nem veszik át a székhelyen, az komoly büntetéseket vonhat maga után. Ráadásul az is kellemetlenséget okozhat, ha a postára menve nincs nálunk valamilyen hivatalos irat. Mindez benne van a csomag alapdíjában. A leveleket nem csak digitális úton küldik, hanem az adott hónapot követő hónap elején postára is adják. Érdekesség, hogy a versenytársak az emailes levéltovábbítást sokszor csak külön kérésre látják el, ami nagyon idegesítő és kellemetlen. A postai továbbküldést meg sokan egyáltalán nem vállalják, ami a modern, gyors és hatékony kommunikációra épülő üzleti világban teljesen érthetetlen.
  • Professzionális módon kezelik a hatóságokat, ami lássuk be nagy előny, mert a különböző szervezetek szeretnek kukacoskodni. Ha kényszerintézkedésre kerül sor, azt is ők tűrik. Amennyiben valaki például a saját házát jelöli meg székhelynek, akkor még a személyes, magántulajdonban lévő tárgyait is lefoglalhatják.

Ha egy olyan céget keresel, amely a székhelyszolgáltatás területén kiemelkedő tapasztalattal, és szakértelemmel rendelkezik, akkor itt megtaláltad a legjobbat. Keresd fel az oldaluk, és mindent megtudsz amire szükséged van!